Fast CRM wdrażany przez Omega Code na bazie technologii Vtiger CRM wygrał porównanie z Salesforce CRM. W odbiorze pracowników biznesowych i managerów IT lepsze oceny zyskało rozwiązanie oparte o otwarte licencje, tańsze we wdrożeniu i utrzymaniu. Użytkownicy bardzo wysoko ocenili ergonomię, użyteczność i atrakcyjność interfejsów Fast CRM, oraz możliwości szybkiego dostosowania do konkretnych potrzeb.
Duża grupa biznesowa działająca w branży e-Marketing i e-Commerce zdecydowała się na wdrożenie równoległe dwóch systemów CRM w wersji testowej. Zakres wdrożenia został ograniczony do konkretnych wymagań. Do pracy przystąpiły dwa konkurencyjne zespoły pracując w siedzibie klienta i dysponując dokładnie takimi samymi warunkami. W obu przypadkach dostawcy oddelegowali do realizacji zespoły dwuosobowe. Specjaliści dostali do dyspozycji 4 tygodnie aby dostarczyć do testów gotowe rozwiązania.
Oczekiwania
Zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego systemy miały być zintegrowane z call-center, przystosowane do obsługi procesów obsługi zamówień składanych on-line oraz umożliwiać sprawną pracę przy ogromnych wolumenach danych pochodzących z kampanii e-marketingowych.
Sposób oceny
Systemy po wdrożeniu były oceniane przez użytkowników reprezentujących wszystkie grupy biznesowe oraz zarząd pod kontem efektywności kosztowej.
Zamawiający położyli nacisk na możliwości związane z elastycznością systemu, łatwością w dostosowaniu do nowych wymagań, wydajnością oraz ergonomią. Znaczenie miał też czas realizacji konkretnych zadań co bezpośrednio przekłada się na koszty wdrożenia. W ocenie brano również pod uwagę jakość współpracy i porozumienia z zespołem wdrożeniowym.
Projekt ten stworzył fantastyczną możliwość porównania dwóch systemów w warunkach biznesowych, przy czym popularny system licencjonowany starł się z rozwiązaniem dostępnym w modelu open source, które jest znacząco tańsze w utrzymaniu.
Efekty
Ostatecznie zwyciężył Fast CRM, który został bardzo przychylnie przyjęty przez użytkowników biznesowych. Docenili oni łatwość w użytkowaniu, poziom dostosowania do konkretnych potrzeb i bardzo atrakcyjne, nowoczesne interfejsy. System przeszedł też pozytywnie testy wydajnościowe i związane z możliwościami integracji z aplikacjami zewnętrznymi, jak choćby używane przez call-center oraz wykorzystywane do zamykania transakcji i monitorowania procesów wysyłki.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą >
Sprawdzony przez ponad 100 000 firm na całym Vtiger CRM to oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Ułatwia zarządzanie procesem sprzedaży zwiększając jego efektywność i ilość zamówień. Interfejsy rozwiązania dostępne są za pośrednictwem przeglądarki www. Więcej informacji znajdziesz na stronie >