Call-Center korzysta z Fast CRM B2B na bazie Vtiger

Omega Code wdrożyła w roku 2015 u jednego ze swoich klientów system Fast CRM, firma która specjalizuje w zakresie wsparcia działalności typu Call Center oraz rozwijaniu narzędzi dedykowanych zwiększeniu skuteczności działań telemarketingowych.

Dzięki Portalowi Klienta zintegrowanemu z Fast CRM. Komunikacja między firmą a jego klientami jest uproszczona i online.

Zgodnie z założeniami system wydajnie wspiera procesy związane z obsługą klientów biznesowych od momentu pojawienia się szansy sprzedażowej, przez:

  • obsługę zamówień,
  • zawarcie umów,
  • realizację wspólnych projektów i spraw związanych z bieżącymi kampaniami,
  • procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • fakturowanie,
  • monitorowanie statusów rozliczeń.

Fast CRM we wdrożonej wersji został wyposażony w Portal Klienta, który podnosi jakość obsługi klientów i znakomicie usprawnia procesy z nią związane, dając jednocześnie klientom Call Center pełny wgląd do dokumentacji związanej ze współpracą, historii zamówień i rozliczeń.

Dzięki gotowym szablonom dokumentów i możliwości tworzenia na ich bazie nowych ofert, zamówień czy umów oraz przeniesieniu procesów procedowania konkretnych spraw do systemu Fast CRM wdrożenie znacznie ułatwiło i przyśpieszyło realizację tych zadań oraz zwiększyło kontrolę związaną z ich realizacją.

Klient pozytywnie ocenia efekty wdrożenia zwracając uwagę na korzyści wynikające z pełnej kontroli zadań związanych ze sprzedażą i obsługą klienta.

Sprawdzony przez ponad 100 000 firm na całym Vtiger CRM to oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Ułatwia zarządzanie procesem sprzedaży zwiększając jego efektywność i ilość zamówień. Interfejsy rozwiązania dostępne są za pośrednictwem przeglądarki www.

Więcej informacji znajdziesz na stronie >